سلحشور Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
سلحشور
نبردي سخت در پيش است.

<<<نبردي سخت در پيش است>>>

 



نظرات شما عزیزان:

یاوران مهدی
ساعت12:15---12 ارديبهشت 1391
سلام!مطالب جالبی دارین خوشم اومد.اگه لطف کنین به وب من سر بزنین،اگه خوشتون اومد لینکم کنید.بعد خبر بدید منم شما رو لینک کنم.

مهدی
ساعت16:14---20 آبان 1390
لطفا اگر خاستی جوابمو بدی بهم ایمیل بزن
یا علی


محمدرسول
ساعت15:15---25 شهريور 1390
سلام دوست عزیز
اگه خواستی به وبلاگ منم سر بزن این هم یه اسب برای که بتونی زود تر بیایی منتظرم

---------------------------_(/_)
-------------------------,((((^`/-
------------------------((((--(6-/-
----------------------,(((((-,,----/
--,,,_--------------,(((((--"._--,',;
-((((-,...-------,((((-------`,@)
-)))--;'----`"'"'""((((---(------´´
(((--------------(((------/
-))-|----------------------|
((--|--------.-------'-----|
))--/-----_-'------`t---,.')
(---|---y;---,-""""-./---/--
)---/-.--)----------`/--/
---|.---(-(------------'
---||-----//----------'|
---||------//-------_'|ا
---||-------))-----|_--||
---/_/-----|_/----------||
---`'"------------------_|---------/ ;;;; ____----- .;;.


بهنام
ساعت16:25---7 شهريور 1390
با سلام وبلاگ جالبی داری اگه میخوای با وبلاگت در آمد داشته باشی در قسمت لینک مستقیم برو به همون آدرس و استخدام شو من هم این کار رو کردم میتونی وبلاگم رو ببینی خوشحال میشم.
لینک مستقیم: http://www.oxinads.com/?i=40308
وبلاگ خودم: www.takbloge.mihanblog.com
راستی این سایت در پایگاههای ستاد سازمان دهی ایرانی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد
پس با خیال راحت به کسب و کار بپردازید.
کار به این صورت می باشد که تبلیغاتی را در وبلاگ خود قرار می دهی بعد از آن هر کس کلیکی بر روی آن تبلیغات کرد 50تومان به ازای هر کلیک می گیری اگرحداقل روزی 100 کلیک داشته با شی ماهانه 150000تومان به حسابت واریز می گردد حالا این کمترین فرضه.
اطلاعات بیشتر رو می تونی از آدرس بالا"لینک مستقیم" ببینی.


amir
ساعت22:28---23 تير 1390
از این که به وبلاگ ما سر زدید ممنونم انشا الله که بار آخرتون نباشه و دو باره هم به ما سر بزنید و نظرات سازنده ی خود را به ما اعلام کنید
در ضمن شما توسط ما لینک شده اید
با تشکر EADOWNLOAD


امیرعلی جان
ساعت10:58---5 تير 1390
سلام خوبی میخام یه لطفی درحقم بسلام خوبی نینا جان میخام یه لطفی درحقم بکنی

یه سایت هست که خیلی مفیده سایت خبری شبکه های ماهواره ای هستش ازت میخام یه سری بهش بزنی اگر مقدوره براتون 5بار در 5روز مختلف بهش سر بزن

رفتی خبرشو بهم بده تو بخش نظراتم

راستی سایتش اینه



http://jamnews.ir/



جبران میکنم هر چی خواستی بهم بگو
پاسخ:حتما


Jahandideh
ساعت10:15---1 تير 1390
سلام. برای زیرمجموعه گیری مثل وبلاگ من یک پست از وبلاگ تان را به همین موضوع اختصاص دهید و بنر یا لینک خودتان را برای عضویت افراد در پست قرار دهید. من از بنربالای وبلاگ متوجه شدم که لینک مخصوص شما این است : http://www.freeviral.com/?r=371759
پاسخ:شما از همون بنر بالاي صفحه عضو شويد خود به خود زير مجموعه ي من مي شويد. در ضمن درباره سايت در قسمت لينك هاي روزانه توضيحاتي نوشتم


sahel
ساعت14:36---26 خرداد 1390
avval inke un adade 110 ro az adrese webloget vardar.2voman man midunam k hadafet az doros kardane in weblog chi bude salahshur.to hich vaqt tu in sangar tanha nisti...vali ye chizi k hast ineke say nakon jange khuniniyo neshun bedi k ettefaq miyofte.chon az hamin bar alayhe ma estefade mishe.ba hamina migan k ma vahshi hastim...

allaho akbar.
پاسخ:خوشحالم كه يك نفر عمق مطالب من و عمق انگيزه ي من رو درك كرد. براي 110 بايد بگم كه اين عدد ابجد علي (ع) است. حالا كه من تنها نيستم از شما و تمام كساني كه اين وبلاگ رو مي بينند دعوت به همكاري مي كنم انهايي كه وبلاگ دارند لينك شوند انهايي كه وبلاگ ندارند عضو وبلاگ شوند و انهايي كه هيچ كدام از اين امكاناتو ندارند مطالب اين وبلاگ و ديگر وبلاگ هاي مهدوي رو بدانند و از اين خواب بلند شوند و مطالب رو تا حد توان خود منتشر كنند همه مي تونند مطالب اين وبلاگ رو حتي بدون منبع استفاده و منتشر كنند و در باره قسمت ديگر نظرتون بايد بگم گه ما شروع كننده اين جنگ نبوده و نيستيم چه از ابتداي خلقت انسان و چه حالا اون موجودي كه شروع كننده اين جنگ بوده هنوز دست از تلاش براي نابودي نوع بشر برنداشته و ما تا اخرين لحظه كه توان داريم به مبارزه ادامه مي دهيم و نظر انها حداقل براي من هيچ اهميتي ندارد. زنده باد سلحشور.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 5 خرداد 1398برچسب:سلحشور,نبرد,سوشيانس,ديو, توسط سلحشور

Make your flash banner free online Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!